top of page
חיפוש

שיטת ג'הארה - טיפול במים חמים


טיפול בשיטת ®T.R.Jahara משלב ציפה במים חמימים 35C° עם עבודה גופנית. מטרתו להשקיט את החשיבה, להרפות שרירים תפוסים, לאזן את טונוס השריר ולרווח בין המפרקים השונים. מרחב המים, בו מצטמצם כוח הכבידה, מאפשר התרחבות של הגוף ושל הנפש


שיטת ®T.R.Jahara הינה שיטת טיפול במים חמים המסייעת בתהליכי התחדשות והחלמה של הגוף על ידי שימוש בסגולות המים. הטיפול מסייע בהפחתת לחצים מעמוד השדרה ומהמפרקים ומשפר את היציבה הטבעית של הגוף. כמו כן, מסייע בהפחתת כאבים ומקדם תהליכי ריפוי והחלמה. מתאים במקרים כגון טראומה, ניתוח, פציעה, מחלה, כאב, התכווצות גופנית ומתח נפשי.

השיטה מתבססת על תפיסה סומטית, באמצעותה ניתן לפתח יכולת הקשבה לתחושות הפנימיות, להגיב אליהן ולווסת אותן. הטיפול משלב תנועה אקטיבית וציפה בתמיכת המים והמטפל/ת, הנעזרים בחמשת עקרונות השיטה: תמיכה, התאמה, התרחבות, מאמץ נכון והיעלמות.


טובה רוזן, מפתחת ®T.R.Jahara מדגישה את חשיבות הקשב לחוויה הגופנית. על ידי שימוש בתנועות מעגליות ומדיטטיביות המבוצעות בעדינות מרובה ובמטרה ליצור התרחבות, כך מתאפשרת חווית הרפיה המובילה לשחרור עמוק.

במרחב המים של דלילה נערכות סדנאות היכרות עם שיטת ג'הארה. בהנחייתה של דלילה דוידסון, מטפלת ומדריכה בכירה בשיטת ®T.R.Jahara הסדנאות מתאימות למטפלים במים המעוניינים להעשיר את ארגז הכלים שלהם ואת תפיסת עולמם המקצועית.


לפרטים נוספים והרשמה - צרו קשר 054-4901960


44 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page