top of page
חיפוש

התעמלות במים או שחיית תינוקות



מעבר לקרבה הנוצרת במים החמימים, ישנה פה העברה ברורה של מסרים לתינוק.

כשאנחנו מחזיקים את התינוק מולנו ומסתכלים האחד לשני בעיניים, המסר הוא - אני רואה אותך. נוצרת הזדמנות לקשר. המגע התומך, משרה הביטחון, איפשור התנועה האותנטית אצל התינוק, כל אלו מחזקים את תפיסת התינוק את העולם כמקום בטוח עבורו.


בעבודה שלי עם תינוקות במים אני מקשיבה. המסר הוא - אני שומע/ת אותך. בשעה הזאת של המים, אנחנו מבקשים פשוט להיות איתו איפה שהוא נמצא. למלמל לו בחזרה. אני מלמדת את ההורה, להניח למשפטים ארוכים הפונים למיינד שלו, ובמקומם לחכות שהוא יגיד את המילה הבאה, בשפה התינוקית שלו. לתת מקום למילה הבאה, אתנחתא, כדי שיוכל להשמיע את מה שהוא מבקש להשמיע. לתת לו להוביל בקצב באינטונציה וגם במבע הגופני. התינוק מבין כך, ששווה לתקשר, שיש מי שמקשיב לו.

אם הוא מתעניין במשהוא בבריכה, לזרום איתו. לא משנה מה עושים האחרים. זו גם הקשבה, זרימה שנוסכת בו ים של ביטחון. אם הוא מראה שיעמום מתנועה מסויימת, לשנות, לעבור למשהוא אחר.


הסינכרון בין ההורה לתינוק חשוב לי, לא פחות מההתקדמות המוטורית. ויש פה בבריכה הזדמנויות לעבודה גופנית שמהנה את התינוק ואת ההורה כאחד. התינוק נהנה מהמבט האוהב של ההורה, מזה שיש מי שרואה אותו ונמצא שם גם כשצריך חיבוק מרגיע ואוהב.


חוגים לשחיית תינוקות במים, במרחב המים של דלילה בבריכה אינטימית בקציר. נפתחות קבוצות לתינוקות ניו בורן עד שנה ולבני שנה עד שנתיים. בואו לחוויה במים של הנעה והנאה, עבודה על שווי משקל, חיזוק הגוף והקשר עם ההורה. הכל ברוגע ואוירה קסומה. ניתן לרכוש כרטיסיית שיעורים.


לפרטים ושריון מקום שלחו הודעה: 0544901960

26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page