top of page
חיפוש

למה בחרתי במים?

מאז ומתמיד נמשכתי למים. היה בהם משהוא שאפשר לי להוציא אנרגיה, לנוע בחופשיות, להתרחב ולהיות אני.

המים עזרו לי להרגיש בנוח בגוף שלי ולהתרחק משיפוטיות עצמית. הם אספו אותי למרכז שלי ולימדו אותי להתקרקע. במשך הזמן השכלתי שהאהבה שלי למים היא זו שצריכה להוביל אותי לבחירות שלי בחיים. הייתי צריכה ללמוד כל מיני דברים "על יבש" כדי להכניס אותם ככלים למים. וכך למדתי הידרותרפיה, טיפול בטראומות במים, טיפול במגע, שיטת פאולה, הכנה ללידה טבעית, טיפול בטראומות לידה ועוד



למה כדאי לבחור בטיפול במים? מצאתי שהמים יכולים להיות מגרש משחקים, חצר עבודה ומרחב טיפולי שמאפשר לאנשים להרגיש בבית, להבין, בתוך הגוף שלהם. נוכחתי לדעת שאם החיים מכווצים אותנו אז המים נותנים לנו הזדמנות להתרחב חזרה למי שהיינו אמורים להיות בתוכנית המקורית. הם מאפשרים לנו לשחרר דפוסים תפוסים לבחור מחדש את התנועתיות המתאימה לנו ואת יכולת ההחזקה של עצמנו.

אני מאמינה שלכולנו מגיעה הזדמנות לשחרר אחיזה מדי פעם ולשים בצד ולו לשעה אחת את המטענים העודפים שאנחנו נושאים על כתפנו. אני מזמינה אתכם למים, כדי לפשוט מעצמכם את " היום יום" ולחזור הביתה - אל עצמכם. אני יורדת במדרגות הבריכה אל המים ופוגשת בכל פעם את "הגוף" מכוון שונה לגמרי. כל שיעור הוא ייחודי ואחר. כל מפגש שלי עם נשים במים, טומן בחובו הפתעות חדשות.


משפיעה אחרת על מהות התרגול, המוזיקה המתנגנת והסיפורים של הנשים איך ומה הן מרגישות. אני בוחרת את אופן התנועה מתוך הקשבה למה שגופן מבקש לעצמו. ומעודדת את הנשים למה שהן מרגישות בגוף. לזרום עם זה להנות.

בסוף השיעור, אני רואה איך הגוף שלהן מודה להן שהביאו אותו למים היום. יש זרימה חדשה חדשה בתוך כל גוף וגוף וביניהן לבין עצמן. אני עולה במדרגות, מלאת הודיה על הזכות שניתנה לי להייטיב עם הנשים הנהדרות הללו.

גם לך יש מקום אצלי במים.

8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page